Category

Marketing internetowy

Category

Marketing internetowy i content

Aktualnie od pewnego już czasu mówi się o zasadzie „content is king”. O co tu chodzi dokładnie? Najważniejsze jest robienie dobrej roboty. Pisanie poprawnych gramatycznie artykułów zawierających porcję wiedzy to klucz do sukcesu i widzialności w Google. Niewątpliwie warto stosować się do zasad SEO, aby nasz artykuł miał większą siłę przebicia, ponieważ robią fajne rzeczy z pewnością chcemy się nimi pochwalić, zebrać feedback czy zdobyć nowych czytelników/fanów.

Content Designer – kto to taki?

Content designer to w zasadzie dosyć nowy zawód, który powstał między innymi dzięki mediom społecznościowym. To osoba, która zajmuje się tworzeniem treści zarówno na social media, jak Facebook, jak również na strony. Często content designer odpowiedzialny jest za kreatywne działania w firmie. Może opisywać grafikom kreacje, które trzeba stworzyć, gra słowem w hasłach reklamowych i jest odpowiedzialna za działania strategicznego. Powiedziałbym, że jest to połączenie copywrittera i stratega. Kochasz tworzyć strategie marketingowe, używać wyobraźni i słów, aby zwiększyć świadomość marki lub sprzedaży? To zawód dla Ciebie!

marketing internetowy social media

Marketing internetowy Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Firmy coraz więcej pieniędzy wydają w sieci i tam właśnie szukają przyszłych klientów. Marketing…

psychologia kolorów i barw

Psychologia kolorów Psychologia kolorów – żyjemy w świecie barw i kolorów. Od bardzo dawna przypisywano indywidualnym kolorom rozmaite znaczenie  i symbolikę. Warto poznać wymowę,…